تجربه

دانش یا دانسته ای که به عمل رسیده است

تجربه

دانش یا دانسته ای که به عمل رسیده است

آنچه را که یاد گرفته ام و عمل کردم، در اینجا خواهم نوشت. تا شاید برای کسی مفید باشد تا او بهتر عمل کند.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

آلودگی

حکومت ناکارآمد دقیقا مثل آلودگی است و مقصران آن پس از برخورداری از منافع، هزینه ها را به دوش دیگران می اندازند. اگر انگیزه ها را سر و سامان دهیم ، شاید نهر دوباره پاک شود.( عقلانیت نابه روال ص69)

   انسان برای هر کاری ، تعیین هر هدف و برنامه ای، دارای انگیزه هست . کار بدون انگیزه می شود بیگاری ، کارگر بدون انگیزه می شود برده،

آلودگی محیط زیست، آلودگی هوا بدلیل منافع من در استفاده از خودرو شخصی هست. کاهش منابع آبی بخاطر منافع ما در برداشت بیش از حد از منابع آبی موجود بود. ساخت پروژه های اشتباه و آلوده کننده مثل دریاچه مصنوعی ، اتوبان و ... حتما بدلیل منافع ما در ایجاد ارزش افزوده حاصله از آن بوده

انگیزه ها باید سر و سامان یابد. انگیزه من برای رئیس جمهور شدن باید روشن باشد و منافعی برای من ایجاد کند که بتوانم با آن منافع برای همه کار مثبتی انجام بدهم.

امروز برای آمدن به اداره ماشین آوردم . چون منافع مادی زیادی برای من داشت. پس انگیزه استفاده از خودرو شخصی در من بوجود آمد. مقصر اصلی آلودگی هوا هم خیابان های باریک ، تعدا زیاد خودرو و بقیه مردم هستن که این همه از خودرو استفاده می کنند........

  • ۹۶/۰۶/۱۵
  • مجید دانیالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی