تجربه

دانش یا دانسته ای که به عمل رسیده است

تجربه

دانش یا دانسته ای که به عمل رسیده است

آنچه را که یاد گرفته ام و عمل کردم، در اینجا خواهم نوشت. تا شاید برای کسی مفید باشد تا او بهتر عمل کند.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

-         زندگی کردن

چگونه می توان زندگی کرد ؟ برای زندگی کردن چه کار باید انجام داد؟

آیا برای زندگی کردن باید کار بخصوصی انجام بدهیم ؟ هر کسی که کاری انجام می دهد زندگی می کند؟

نه ، نه  برای زندگی کردن نیاز نیست کار خاصی انجام بدهید فقط و فقط باید بدانید ، بدانید که دارید زندگی می کنید . چون زنده هستید در حال زندگی کردن هستید . مشکل اصلی آدمها اینه که نمی دانند چه کار می کنن یا اینکه انتظار داریم برای زنده بودن خود کار خاصی بکنیم

باید بدانیم که زنده هستیم و زندگی می کنیم . تمرین زندگی کردن ،  احساس کردن هست از حواسمون استفاده کنیم ؛ من می توانم بشنوم، پس گوش می کنم ، من می توانم ببینم ، پس نگاه می کنم ؛ می توانم راه بروم، پس گامهای استوار بر می دارم ....

  • ۹۶/۰۸/۱۵
  • مجید دانیالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی